FoodMaster and PrivateLabel-2020



24 липня 2020 р в Києві відбудеться 11 - я Щорічна Міжнародна практична конференція FoodMaster and PrivateLabel-2020: «Синергия постачальників і рітейлерів у боротьбі за прибутковість бізнесу і лояльність нового покупця», яка збере більше 300 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній - постачальників.

В цьому році у 2-х форматах – Наживо РК «Ультрамарин», вул. Василя Липківського, 1А Київ, c дотриманням всіх рекомендацій МОЗ (1 чол. на 5 кв. м.) Онлайн - трансляція з ефектом живої присутності для інших міст та країн!

Організатор та ініціатор Головного Події рітейл-індустрії України – TradeMasterGroup.

Партнери конференції:
Чайний Партнер – Соломія
IT Парнери – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
Трансформаційний Партнер – YouCoach
Партнер кава-брейків – Trevi

Ставши учасником події, Ви:
- Обменяетесь з іншими постачальниками і рітейлерами позитивним досвідом співпраці
- Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку продуктів харчування, тренди в категоріях
- На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти в «ногу» з ринком
- Отримаєте нові ідеї і інсайди, які зможете застосувати на практиці у своїй компанії
- Провести переговори й укласти договори про співпрацю в одному місці більше ніж з 50 потенційними партнерами
- Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом з колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з уже існуючими партнерами
- Дізнаєтеся успішні стратегії покриття територій постачальниками
- Поліпшите комунікації і рангу конструктивний діалог з рітейлерами та дистрибуторами про співпрацю
- Познайомитеся з кейсами зарубіжних спікерів і досвідом формування асортиментного портфеля
- Зможете взяти участь в міні-виставці новинок виробників, а також з рішеннями для оптимізації бізнесу рітейлерів і постачальників,
- Представити Вашу компанію і новинки продукції в Галереї Новинок!

На Бізнес-Зустрічі Вас чекають теми та спікери:

- Споживач в новій реальності: закупівлі, e-commerce, економія Марина
Костроміна, Account Director Kantar в Україні
- Що у вас болить? Програми лояльності, які вирішують завдання рітейлера. Зміна купівельного поведінки в кейсах Карина Чернікова, Генеральний директор ”Brandloyalty”(Росія, Казахстан, Білорусь). Більше 10 років досвіду директора з маркетингу рітейлерів-гігантів «Магнит», «X5 Retail Group», «Техносила»/ BrandLoyalty розробляє і реалізує рішення в лояльності, які дозволяють провідним світовим роздрібним мережам змінити поведінку покупців.
- Перерозподіл ринку – Нові гравці – Нові можливості Євген Разуваєв, Маркетинг-директор Snack Production. Основними досягненням є успішний запуск на міжнародний ринок 6 абсолютно нових брендів, один з яких став лідером ринку всього за 10 місяців з моменту появи ідеї. а ще два протягом 3-х місяців з моменту старту виробництва стали номером 2 і 3 у своїх категоріях
- Цінове моделювання або як управляти маржею Олена Воробйова (Online), Міжнародний експерт з категорийному менеджменту з більше 19-ти річним досвідом роботи в Ритейлі у великих федеральних мережах (в т. ч. досвід старт ап проектів)
- Спільні проекти виробників і рітейлерів
- Ринок приватних торговельних марок в Польщі та у Центральній Європі: ключові тренди, популярні категорії і прогнози зростання Bartosz Bolecki (Польща), Керівник Департаменту рітейл-бізнесу компанії PMR Market Experts. Експерт в області аналізу роздрібних та FMCG-ринків.
- FOOD TECH Технології. Перспективи трансформації культури споживання Євген Нетреба, Комерційний директор сервісу доставки продуктів з гіпермаркетів Zakaz.ua
- Як розвивається продуктовий e-commerce останні 10 років
- Чого хоче споживач від сервісів, які працюють у сфері продуктового e-commerce?
- Може онлайн-бізнес FMCG впливати на культуру покупок самостійно?
- FMCG 2020: перехід до нової (не)нормальності Марина Забарило, Комерційний директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK
- Досвід входження в європейські мережі. Алгоритм дій і необхідна формалізація

Також у рамках заходу на учасників чекають:

- Столи переговорів у форматі «Сеть - постачальник»
Це унікальна можливість прямих переговорів. В столах переговорів TradeMasterGroup за 11 років узяли участь більше 5000 постачальників України і Зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін) Мережі, які підтвердили свою участь: ЕКО Маркет, Вересень Плюс, МС Диво Маркет, Україночка, Апельмон, Фуршет, ГІППО, Паралель-М ЛТД Маркетопт, Varus та ін.

- Вручення Національних премій Retail in-Ukraine 2020 Made-in-Ukraine 2020 Національна Премія для рітейлерів «Retail in-Ukraine 2020: кращий партнер року» і Національна Премія для виробників FMCG-товарів «Made-in-Ukraine 2020: кращий партнер»

- Галерея новинок і виставка постачальників рішень і послуг для рітейла В рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та ближнього зарубіжжя! Кожен учасник – який виробник може подати зразки кращих проектів для подання на полицях Галереї Новинок. Серед учасників свою продукцію представлять: АМБ Карпати, КФ Меркурій, Волди, Герчак, Бєглов, м'ясокомбінат «Ювілейний», Тис Маркет, Изивендинг, Бель Шостка Україна, Карраро, Соломія, Житомирський картонний комбінат, Галафрут, Фаєр Трейд і ін.

Спеціальна Пропозиція для учасників Події: При реєстрації на конференцію FoodMaster and PrivateLabel-2020, Ви отримуєте додатково, можливість брати участь у конференції «CatManMaster-2020: Практики впровадження категорійного менеджменту», яка буде проходити паралельно в Другому залі.


Де та коли: