Product Workshop Dnipro
Для кого цей тренінг?
ЦА:
- ІТ спеціалісти - бізнес-аналітики, проектні менеджери, які працюють на стадіях прісейлу або з новими продуктами для клієнтів,
- Продакти-початківці, які працюють із запуском нових продуктів у продуктових компаніях
Причини йти на тренінг?
За 3 дні ти пройдеш «курс молодого бійця» де:
- Дізнаєшся що треба зробити щоб запустити продукт на ринок, яким будуть користуватись користувачі
- На прикладі реального кейсу проробиш роботу «від ідеї до МВП»
- Отримаєш концентровану інформацію за 3 дні, яку тренер отримувала 4 роки досвіду, десятки книжок і проектів
- Зможеш вже одразу після тренінгу використовувати свої знання і будувати продукти, які треба ринку
Цей тренінг - квітесенція досвіду успіху і помилок тренера (яких ви можете уникнути) під час роботи над продуктом, прісейлами і проектами.
Цікаві факти про спікера:
Oksana Krykun, Product Manager at SoftServe, Co-Founder and Trainer at Speak2me
- Має досвід як роботи у продуктовій, так і аутсорсинговій компанії
- Працювала у стартапі як маркетинг-директор (але насправді виконувала роботу продакта)
- Сертифікована за Pragmatic Marketing (6 level)
- Навчалась у літній школі Стенфордської школи бізнесу і включила у програму інформацію зі Школи
- Має свій продукт, який розвиває у вільний від роботи час
Програма тренінгу:
1-й день:
- Загальне введення у курс - розібр юс кейсів учасників
- Дослідження ринку: техніки аналізу ринку, техніки аналізу трендів, аналіз ринкових сегментів
- Типи персон і їх аналіз та комунікація всередині команди, репозиторій персон та їх валідація
2-й день:
- Дослідження користувача та основи інтерв’ю
- Ціннісна канва (Value Proposition Canvas) для різних сегментів користувачів
- Валідація ціннісної пропозиції на ранніх стадіях
- Дослідження конкурентів і робота з висновками
3-й день:
- Розробка бізнес-моделі і її вплив на MVP
- Гіпотези і валідація гіпотез за допомогою Validation Board
- MVP: розробка і перевірка гіпотез
- Повторення інформації і нагородження сертифікатами
Особливості:
- Дуже насичений по інформації і роботі практикум
- Відсутність «води»
- Вимагаємо дуже активну роботу під час тренінгу
- Ефект від тренінгу на 90% залежить від «включеності» учасника
Результати після тренінгу:
- Знатимете техніки як проаналізувати ринок і побачити можливості на ньому
- Знатимете які бувають типи користувачів, і як вони впливають на продукт
- Матимете базові знання для дослідження користувачів
- Зможете будувати ціннісну канву для користувача
- Знатимете, як провести базовий аналіз конкурентів
- Зможете побудувати бізнес-модель і зрозуміти як її тестувати за допомогою МВП
- Знатимете як працювати з гіпотезами
- Розумітимете, що треба внести у МВП і як потім валідувати гіпотези з МВП
Тривалість події:
- 13 грудня 2018 року, 09.00 – 18.00
- 14 грудня 2018 року, 09.00 – 18.00
- 15 грудня 2018 року, 09.00 – 18.00
Де та коли: