Product Workshop Dnipro



Для кого цей тренінг?
ЦА:

  • ІТ спеціалісти - бізнес-аналітики, проектні менеджери, які працюють на стадіях прісейлу або з новими продуктами для клієнтів,
  • Продакти-початківці, які працюють із запуском нових продуктів у продуктових компаніях


Причини йти на тренінг?
За 3 дні ти пройдеш «курс молодого бійця» де:

  • Дізнаєшся що треба зробити щоб запустити продукт на ринок, яким будуть користуватись користувачі
  • На прикладі реального кейсу проробиш роботу «від ідеї до МВП»
  • Отримаєш концентровану інформацію за 3 дні, яку тренер отримувала 4 роки досвіду, десятки книжок і проектів
  • Зможеш вже одразу після тренінгу використовувати свої знання і будувати продукти, які треба ринку

 

Цей тренінг - квітесенція досвіду успіху і помилок тренера (яких ви можете уникнути) під час роботи над продуктом, прісейлами і проектами.


Цікаві факти про спікера:
Oksana Krykun, Product Manager at SoftServe, Co-Founder and Trainer at Speak2me

  • Має досвід як роботи у продуктовій, так і аутсорсинговій компанії
  • Працювала у стартапі як маркетинг-директор (але насправді виконувала роботу продакта)
  • Сертифікована за Pragmatic Marketing (6 level)
  • Навчалась у літній школі Стенфордської школи бізнесу і включила у програму інформацію зі Школи
  • Має свій продукт, який розвиває у вільний від роботи час


Програма тренінгу:
1-й день:

  • Загальне введення у курс - розібр юс кейсів учасників
  • Дослідження ринку: техніки аналізу ринку, техніки аналізу трендів, аналіз ринкових сегментів
  • Типи персон і їх аналіз та комунікація всередині команди, репозиторій персон та їх валідація

2-й день:

  • Дослідження користувача та основи інтерв’ю
  • Ціннісна канва (Value Proposition Canvas) для різних сегментів користувачів
  • Валідація ціннісної пропозиції на ранніх стадіях
  • Дослідження конкурентів і робота з висновками

3-й день:

  • Розробка бізнес-моделі і її вплив на MVP
  • Гіпотези і валідація гіпотез за допомогою Validation Board
  • MVP: розробка і перевірка гіпотез
  • Повторення інформації і нагородження сертифікатами


Особливості:

  • Дуже насичений по інформації і роботі практикум
  • Відсутність «води»
  • Вимагаємо дуже активну роботу під час тренінгу
  • Ефект від тренінгу на 90% залежить від «включеності» учасника


Результати після тренінгу:

  • Знатимете техніки як проаналізувати ринок і побачити можливості на ньому
  • Знатимете які бувають типи користувачів, і як вони впливають на продукт
  • Матимете базові знання для дослідження користувачів
  • Зможете будувати ціннісну канву для користувача
  • Знатимете, як провести базовий аналіз конкурентів
  • Зможете побудувати бізнес-модель і зрозуміти як її тестувати за допомогою МВП
  • Знатимете як працювати з гіпотезами
  • Розумітимете, що треба внести у МВП і як потім валідувати гіпотези з МВП


Тривалість події:

  • 13 грудня 2018 року, 09.00 – 18.00
  • 14 грудня 2018 року, 09.00 – 18.00
  • 15 грудня 2018 року, 09.00 – 18.00

Де та коли: