Value proposition and Business model
Для кого цей тренінг?
ЦА:
- ІТ спеціалісти - бізнес-аналітики, проектні менеджери, які працюють на стадіях прісейлу або з новими продуктами для клієнтів
- Продакти-початківці, які працюють із запуском нових/розвитком існуючих продуктів у продуктових компаніях
- 2+ роки роботи в ІТ.
Причини йти на тренінг?
За 1 день ти:
- Дізнаєшся як зрозуміти яку цінність продукт надає своїм користувачам
- Чому продукт не користується попитом на ринку?
- Як побудувати бізнес-модель продукту і на що ця бізнес-модель впливає в контексті розробки фіч?
- Як зрозуміти пріоритет роботи з фічами продукту?
Цей тренінг - квітесенція досвіду успіху і помилок тренера (яких ви можете уникнути) під час роботи над продуктом, прісейлами і проектами.
Цікаві факти про спікера:
Oksana Krykun, Product Manager at SoftServe, Co-Founder and Trainer at Speak2me
- Має досвід роботи як у продуктовій, так і в аутсорсинговій компанії
- Працювала у стартапі як маркетинг-директор (але насправді виконувала роботу продакта)
- Сертифікована за Pragmatic Marketing (6 level)
- Навчалась у літній школі Стенфордської школи бізнесу
- Має свій продукт, який успішно розвиває у вільний від роботи час
Програма тренінгу:
- Чому потрібно знати яку цінність ми даємо користувачу?
- Розробка і побудова ціннісної канви: теорія + практика
- Розробка і побудова бізнес-моделі: теорія і практика
- Валідація ціннісної канфи і бізнес-моделі
- Що робити з цим всім далі?
Де та коли: