Business Analysis Foundation



Основна мета курсу - допомогти вам опанувати теоретичними знаннями і набути навичок, які мають вирішальне значення для бізнес-аналітика при роботі над проектом.
Курс навчить, як спілкуватися з клієнтом, як визначати вимоги і управляти ними, а також як взаємодіяти з командою розробників.

Ви пройдете всі основні етапи бізнес-аналізу в процесі роботи над своїм проектом з першого дня курсу.


Після закінчення курсу ви:

    аналізувати зацікавлені сторони, бізнес-контекст і поточний стан для створення нових рішень
    знати, як краще спілкуватися з клієнтом і як визначати вимоги за допомогою співбесід
    краще виконувати аналіз документів, мозкові штурми і семінари, аналіз проблем і першопричин
    дізнатися, як визначити і задокументувати обсяг рішення, вказати вимоги за допомогою сценаріїв використання і призначених для користувача історій, а також створити основні документи бізнес-аналізу.
    навчитися керувати вимогами: розставляти пріоритети, контролювати якість вимог, документувати і відправляти реалізовані вимоги
    знати, як працювати з різними рівнями (бізнес-вимоги, вимоги зацікавлених сторін і вимоги до рішень) і типами (функціональними і нефункціональними) вимог


ЦЕ ДЛЯ ВАС, ЯКЩО:

    Ви ще не працюєте в IT і хочете дізнатися більше про нову професію, щоб стати бізнес-аналітиком.
    Ви є ІТ-спеціалістом і хочете поглибити свій досвід, щоб краще розуміти своїх клієнтів.
    Ви бізнес-аналітик і хочете структурувати свої знання в області бакалаврату і підвищити свою ефективність.


ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО КУРСУ!


Тренери:

    Анна Мазуренко
    Ольга Швець
    Оксана Роман
    Ольга Береш
    Наталія Петришак
    Ольга Левіт
    Ольга Чопик
    Ірина Крючкова
    Марина Чебакова
    березня Кушлик


Порядок денний:

    Правила курсу і введення - вступна сесія
    Введення про BA - роль бізнес-аналітика, які особисті якості повинні бути у BA, які методи вони повинні використовувати, і які права та обов'язки у них є
    Процес SDLC - Життєві цикли розробки програмного забезпечення з ролями, обов'язками і потребами (BA, QA, PM, DEV, Architect)
    Управління зацікавленими сторонами - навіщо нам потрібен аналіз і управління зацікавленими сторонами, які методи можуть бути корисні для аналізу зацікавлених сторін
    Класифікація вимог - які вимоги бізнесу, зацікавлених сторін, рішення і переходу? Чому важливі допущення, обмеження і бізнес-правила?
    Життєвий цикл вимог - що таке управління життєвим циклом вимог? З чого він складається? Яка мета RLCM?
    Виявлення вимог - як виявити вимоги найбільш ефективним способом
    Визначення області дії - Типи областей дії і базові рівні, методи визначення області дії
    картування впливу
    Моделювання процесів - що таке моделювання процесів? Практика з блок-схемою дій UML
    Специфікація вимог і документація - функціональна декомпозиція і документація вимог
    Story Mapping - теорія і практика Story-Mapping
    Історія користувача + критерії прийому
    Якість вимог - які критерії успішності вимог?
    Нефункціональні вимоги - нефункціональні вимоги і способи об'єднання всіх даних бізнес-аналізу.
    Пріоритизація вимог - які методи можна використовувати для визначення пріоритетів вимог
    Ефективна демонстрація і оцінка відгуків користувачів
    Завершення - презентації учасників, відгуки про курс і питання і відповіді.


Організатори: SoftServe та Спільнота бізнес-аналітики


Де та коли: