Основна мета курсу - допомогти вам опанувати теоретичними знаннями і набути навичок, які мають вирішальне значення для бізнес-аналітика при роботі над проектом.
Курс навчить, як спілкуватися з клієнтом, як визначати вимоги і управляти ними, а також як взаємодіяти з командою розробників.
Ви пройдете всі основні етапи бізнес-аналізу в процесі роботи над своїм проектом з першого дня курсу.
Після закінчення курсу ви:
аналізувати зацікавлені сторони, бізнес-контекст і поточний стан для створення нових рішень
знати, як краще спілкуватися з клієнтом і як визначати вимоги за допомогою співбесід
краще виконувати аналіз документів, мозкові штурми і семінари, аналіз проблем і першопричин
дізнатися, як визначити і задокументувати обсяг рішення, вказати вимоги за допомогою сценаріїв використання і призначених для користувача історій, а також створити основні документи бізнес-аналізу.
навчитися керувати вимогами: розставляти пріоритети, контролювати якість вимог, документувати і відправляти реалізовані вимоги
знати, як працювати з різними рівнями (бізнес-вимоги, вимоги зацікавлених сторін і вимоги до рішень) і типами (функціональними і нефункціональними) вимог
ЦЕ ДЛЯ ВАС, ЯКЩО:
Ви ще не працюєте в IT і хочете дізнатися більше про нову професію, щоб стати бізнес-аналітиком.
Ви є ІТ-спеціалістом і хочете поглибити свій досвід, щоб краще розуміти своїх клієнтів.
Ви бізнес-аналітик і хочете структурувати свої знання в області бакалаврату і підвищити свою ефективність.
ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО КУРСУ!
Тренери:
Анна Мазуренко
Ольга Швець
Оксана Роман
Ольга Береш
Наталія Петришак
Ольга Левіт
Ольга Чопик
Ірина Крючкова
Марина Чебакова
березня Кушлик
Порядок денний:
Правила курсу і введення - вступна сесія
Введення про BA - роль бізнес-аналітика, які особисті якості повинні бути у BA, які методи вони повинні використовувати, і які права та обов'язки у них є
Процес SDLC - Життєві цикли розробки програмного забезпечення з ролями, обов'язками і потребами (BA, QA, PM, DEV, Architect)
Управління зацікавленими сторонами - навіщо нам потрібен аналіз і управління зацікавленими сторонами, які методи можуть бути корисні для аналізу зацікавлених сторін
Класифікація вимог - які вимоги бізнесу, зацікавлених сторін, рішення і переходу? Чому важливі допущення, обмеження і бізнес-правила?
Життєвий цикл вимог - що таке управління життєвим циклом вимог? З чого він складається? Яка мета RLCM?
Виявлення вимог - як виявити вимоги найбільш ефективним способом
Визначення області дії - Типи областей дії і базові рівні, методи визначення області дії
картування впливу
Моделювання процесів - що таке моделювання процесів? Практика з блок-схемою дій UML
Специфікація вимог і документація - функціональна декомпозиція і документація вимог
Story Mapping - теорія і практика Story-Mapping
Історія користувача + критерії прийому
Якість вимог - які критерії успішності вимог?
Нефункціональні вимоги - нефункціональні вимоги і способи об'єднання всіх даних бізнес-аналізу.
Пріоритизація вимог - які методи можна використовувати для визначення пріоритетів вимог
Ефективна демонстрація і оцінка відгуків користувачів
Завершення - презентації учасників, відгуки про курс і питання і відповіді.
Організатори: SoftServe та Спільнота бізнес-аналітики