Як налаштувати рекламу в Facebook за два з половиною години



Facebook — друга за величиною платформа для реклами в світі. Вона надає рекламодавцям багато можливостей для налаштування кампаній. Можна вибирати формат оголошень, детально сегментувати аудиторію, визначати цілі, принцип оплати і багато іншого. У такій кількості налаштувань легко заплутатися і «злити» рекламний бюджет даремно. Щоб цього не сталося, запрошуємо на лекцію Олександра Олійника «Як налаштувати рекламу в Facebook за два з половиною години».

Тільки практична інформація і 130 слайдів про основні засади налаштування реклами в Facebook. Підводні камені, тонкощі і деякі алгоритми на прикладі реальних кампаній і тестів. Як сегментувати аудиторію, підбирати картинки і тексти, які плейсменты використовувати, як налаштовувати аудиторії так, щоб ціна кліка була шокуюче низькою — на ці та інші питання відповість наш гість.

Aleksandr Oleynik — інтернет-маркетолог, директор компанії Netocrat Communications і викладач Комп'ютерної школи Hillel. Фахівець в області маркетингу та реклами в соціальних мережах. Netocrat Communications спеціалізується на бізнес-комунікаціях в соціальних мережах, за останні три роки працювала з брендами в Україні і СНД.

Лекція рекомендована для маркетологів, підприємців, штатних SMM-фахівців, які запускають рекламу по натхненню.
Бонус! В кінці лекції Олександр також розповість про автолайках в Instagram.
Вистачить користуватися інтуїцією при запуску реклами, приходьте за реальними знаннями!
Ранній квиток — 150 грн: https://terminal42.com.ua/event/facebook_advertising/


Де та коли: