Як говорити про продукт, щоб його захотіли купити



Ви створили неймовірний продукт. Вклали в нього всі сили і можете говорити про нього годинами. Але люди все ще не розуміють, навіщо їм його купувати. Чому? Одна з причин - неправильний або непродуманий месседжінг.

Про нього ми і поговоримо, зокрема про те:

- що таке marketing messaging і що у нього спільного з мессенджерами;
- як зрозуміти, в чому основна цінність продукту для вашої аудиторії;
- як доносити цінність в потрібний час і в потрібному місці;
- де і як шукати правильні слова.

Про спікера: Діма Гребенников
- продакт маркетинг фахівець з досвідом більш шести років
- 4 роки працював в ролі продакт маркетолога в Dating індустрії.
- 2 роки працював в компанії MacPaw над маркетингом головного продукту CleanMyMac
- Partner в Sales Label in IT, консультує стартапи і зростаючі компанії в розробці маркетингових стратегій.

Діма покаже приклади поганого і хорошого месседжінга, а також невеликий фреймворк для розробки власної месседжінг-карти.

Лекція буде цікава маркетологам, власникам продуктів, продакт менеджерам. Всім, хто працює з користувачами і продуктами.


Де та коли: