This monkey is not only about survey



Другий за історію Do!ers мітап. Запрошуємо маркетологів до обговорень! На основі своїх (МТС / Vodafone, пивбару Човен і SoftServe) і не своїх кейсів Зеник Павлюк поділиться знаннями про:

  1. Маркетингові дослідження, типи, формати, цілі;
  2. Правильні висновки з тисяч цифр;
  3. Вплив досліджень на фінальний продукт, послугу чи маркетингову кампанію.

Для кого ця подія? Для маркетологів та інших цифрозалежних.

Про спікера
Zenyk Pavlyuk займає позицію employer brand manager у компанії SoftServe, має 8+ років досвіду в маркетингу, запускав тарифи і послуги для десятків тисяч користувачів в UMC/MTS/Vodafone, консалтингові послуги для пивбару Човен та датського стртапу.

На даний момент відповідає за маркетинг для кандидатів в SoftServe і кординує бренд ІT Weekend & IT Awards.


Де та коли: