PR музичних проектів



PR музичних проектів
Майстер-клас присвячений громадським зв'язкам в музичній індустрії, актуальним PR стратегій для запуску і ефективного розвитку музичного проекту, місці PR активності в сезоні артиста.

Спікери: Денис Козловський – PR-директор Джамали, співзасновник лейблу Enjoy! Records
і Владислав Міцовський – продюсер, музичний менеджер.

Майстер-клас складається з двох частин, а так само відповіді на питання з перервою для знайомства і вільного спілкування.

Денис Козловський:
PR МУЗИЧНИХ ПРОЕКТІВ

Владислав Міцовський:
ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ В АРТИСТ МЕНЕДЖМЕНТІ

Спікери:

Денис Козловський
Працює у сфері PR 15 років.
PR-директор Джамали (з 2010-го по даний момент)
і LAUD (з моменту запуску в 2017-му і по даний момент)
Співзасновник і PR-директор лейблу Enjoy! Records
PR-директор фестивалю медіа-арту Kyiv Lights Festival. Керівник аутсорсингової PR-служби музичних фестивалів «Файне Місто 2018» і MRPL City 2018
Займався виведенням на ринок і просуванням проектів The Maneken (2009 – 2016) і ONUKA (2013 – 2016). Також працював як PR-фахівець з такими артистами як «Океан Ельзи» (2003 – 2004, 2014), Святослав Вакарчук (2008), «Акваріум» (2005, 2008), Lama (2013 – 2014).
Здійснював PR-підтримку таких масштабних подій у сфері електронної музики, як Global Gathering (2010, 2011, 2012, 2013), Sensation (2011), Armin Only (2010, 2017), шоу David Guetta в Києві (2018). Автор документального фільму «Там, Де Нас Нема» (2004) про історію групи «Океан Ельзи».

Владислав Міцовський:
Владислав Міцовський – продюсер, музичний менеджер.
Автор і ментор освітнього курсу "Продюсування і менеджмент в музичній індустрії"
Співзасновник музичного лейблу CardioWave.
У різний час: директор груп Океан Ельзи, Esthetic Education, Акваріум, Flеur, куратор освітніх програм MusicHub, програмний директор Музичної коференції AtlasWeekend Conference, директор з розвитку компаній «Український авторський сервіс», Show4me і Music Media Service.

Денис Козловський
– PR-директор Джамали, співзасновник лейблу Enjoy! Records

1. Не могли б ви допомогти нам з піаром? Як визначити готовий артист для «залп з усіх гармат»? Що повинно бути в наявності на момент запуску проекту.
2. Два артистичних підходу: «позиція художника» і «я пишу для вас, рідні мої». Як це впливає на PR-комунікації?
3. Цільова аудиторія – вона існує. Де сидять ваші і як до них достукатися?
4. І цей чарівний мить настала. Входить PR-менеджер.
5. PR-стратегія – навіщо вона? Види взаємодії артиста і PR-спеціаліста.
6. Перше враження-найважливіше. Як запустити проект, щоб не було болісно боляче за безцільно витрачені гроші.
7. Завдання PR та інструментарій для досягнення своїх корисливих цілей. Що входить в коло обов'язків піарника.
8. Трохи прикладів успіхів і невдач.
9. Сторителлинг та інфо-приводи – стовпи комунікацій
10. Випускники талант-шоу – артист, камо грядеши?

Владислав Міцовський – продюсер, музичний менеджер.

Ефективні комунікації в артист менеджменті

1. А ти хто такий..?
PR – частина роботи менеджера, або окрема позиція?
На кого повісити зовнішні комунікації?
Четверорукий один. Потрібен піарникові помічник?

2. Диктую, записуй...!
Хто формує і реалізує стратегію розвитку музичного проекту?
Права рука, або друга півкуля головного мозку?

3. Міфічний герой нашого часу
Чим більше ти скажеш, тим більше ти в ціні
Феноменологія медіапростору

4. Чукча не читач...
Десять якостей та умінь, якими однаково важливі і для менеджера і для піар-фахівця.
На всіх мовах, як птах співає, але ось з тієї ж причини немає рівноваги в голові.

5. Риба, що плаває швидше за всіх.
Pr-інструментарій в цифровому світі.
Соціальні мережі, сайт артиста, музичні сервіси, музичні змі.

6. Давним-давно, здається, минулої п'ятниці...
Що таке сезон артиста?
Інформпривід, прес-релізи, некрологи.

7. Повернуся – розповім...
Потрібен менеджеру на переговорах піарник?
Ми з Варварою ходимо парою.
Офіційний представник артиста на землі.

8. Щось пішло не так...
Кризовий менеджмент, це нормально, чи це результат недоробок у плануванні?
Хто винен, що вашу музику не слухають?
Чому менеджер спить більше піарника?

9. Він сказав поїхали
Другий шанс справити перше враження
На якому етапі не обійтися без pr-спеціаліста і на якому етапі він вже не потрібен.

10. Коли ми будемо ділити наші гроші?
Роль pr у фінансовому успіху музичного проекту.
Високі... Високі стосунки!


Де та коли: