Ціннісна пропозиція продукту як основа сильної продуктової команди



Чи знаєте ви чому ваші клієнти цінять ваш продукт?
Чи розумієте, чому вони купують/не купують ваш продукт?
Чи розумієте хто ваш клієнт?
Чи бували у вас проблеми коли хтось/багато членів команди не розуміють для кого ваш продукт і відповідно з’являються проблеми з пріоритизацією фіч?
Або чи відчували ви, що робите неправильні продуктові рішення?

Якщо відповідь на кілька з цих питань "так" - то приходи дізнатись про інструменти роботи із ціннісною пропозицією продукту, щоб робити ще кращий продукт!

Досвідом ділитиметься Оксана Крикун.
Більше про нашого експерта тут https://www.linkedin.com/in/oksanakrykun/


Де та коли: