Балет «Кармен»



У часи важкі психологи рекомендують дружити з яскравими фарбами і хвилюючими емоціями. В балетному трилері «Кармен*амрХозе», поставленому хореографом і танцівником Дмитром Омельченком (він же автор лібрето) таких жизнедеятельных вітамінів з надлишком. Та й як може бути інакше, якщо театр пропонує глядацької уваги балетну історію про фатальної пристрасті. Принагідно зауважимо, що пристрасть дарує людині не тільки потужну енергетичну підживлення. (Щастя випробувати і пережити її доброчинну очисну силу!). Але трапляється, що пристрасть ламає людину. Сюжет цей з категорії вічних, непідвладних часу, що теж не зайве взяти на замітку. Історія Кармен і Хосе цілком представима в сьогоднішніх реаліях. І вони присутні у виставі. Притому, що в літературні співавтори Омельченко запросив Проспера Меріме з його новелою «Кармен», датованої 1845 році., і не встояв перед музичним генієм Жоржа Бізе (1875р.). Віддавши вдячну данину прабатькам «Кармен», постановник привніс у свій балет драматичне напруження сучасності з її динамікою, ритмами, тендітною красою.

Стилістика вистави багатошарова. Переважає в ній жанр трилера, з його зашкалює бурею почуттів, що не виключає елементів детективу, шоу, вар`єте. Хореографію відрізняє природний синтез класики, вільного танцю, модерну.

Чого точно не варто шукати у виставі Омельченко, так це циганських танців, спідниць, віял, браслетів та інших псевдоиспанских атрибутів. Підозрюємо, що дніпровські модниці не будуть розчаровані вишуканістю сценічних костюмів (автор ідеї Д. О.). Приємних і хвилюючих Вам вражень!


Де та коли: