Категорійний менеджмент 2020 (Просунутий курс)



Категорійний менеджмент 2020. (Просунутий курс)
Дата: 30-31 липня, онлайн-платформа Zoom

Аудиторія:

З боку Роздрібних мереж:
- Комерційні директори,
- Керівники відділу закупівель,
- Девизионные і Категорійні менеджери, товарознавці.

З боку Постачальників:
- Ками,
- Директора з продажу,
- Національні менеджери.

: ”це CatMan - трансформація. Ви отримаєте інструменти управління динамічною матрицею і побудови диференційоване динамічне ціноутворення в сучасних умовах”
Це програма для тих, хто вже навчався на різних програмах з КатМену і хоче систематизувати свої знання.
- Програма для тих, хто хоче підвищити фінансові показники компанії, а не просто «мы все зробили за правилами категорійного менеджменту».

Автор та ведуча тренінгу:
Гульфира Крок, Незалежний експерт з управління асортиментом і ціноутворенням в ритейлі. Освіта: Німецька Академія Менеджменту Нижньої Саксонії DMAN, Німеччина, «Стратегический менеджмент», Російська Економічна Академія їм. Р. В. Плеханова, Росія, «Стратегический менеджмент», Ярославський державний університет, Ярославль, «Психология». Стажування в роздрібних мережах Wal-Mart і Real (Німеччина). Досвід керівної роботи в оптових і роздрібних компаніях Росії. Реалізовані проекти в таких компаніях: Ювелірна фабрика «Лукас М», Мережа ювелірних магазинів «Кристалл», Мережа магазинів дрогері «Червоний маркет», Мережа гіпермаркетів «Твой Будинок», Мережа магазинів дитячого взуття «Мосье Башмачкіна», Мережа магазинів HouseHold «Good`s House», Мережа off-line магазинів і інтернет магазин автозапчастин «ИнтерАвто» та ін.

Ви отримаєте:
1. Презентацію більш 400 слайдів
2. Приклади: аналізу категорії, розрахунку цінових сегментів, розрахунку цін KVI, ранжирування KVI, розрахунку цін всередині категорії
3. Зразки асортиментної і цінової політики, товарних класифікаторів

Програма:

Блок 1
- основні принципи Категорійного менеджменту
- нове в світовому категорийном менеджменті в останні роки: CatMan 1.0, 2.0 і КатМен 3.0
- функціонал і KPI Категорійного менеджера
- структура відділу закупівель (відділу категорійних менеджерів) в залежності від формату магазинів і масштабу мережі
Блок 2
- -сучасна ситуація на світовому і російському ритейлі
- базові конкурентні стратегії за М Портеру і їх трансформація в сучасній торгівлі
- асортиментна політика і конкурентна стратегія роздрібної компанії
- формування асортиментної матриці, управління нею та оптимізація - класичний підхід:
- Структура асортименту (аналіз ефективності асортименту за основним властивостям товару)
Блок 3
- Цінова сегментація (аналіз ефективності цінових сегментів)
- Форматизация асортименту
- Нормування асортименту за кількістю SKU
- стратегія категорії vs ролі категорії
Блок 4
- статуси/ види асортименту
- новинки: особливості управління та останні тренди
- структура асортименту колекційного
- сезонні товари: особливості управління
- фактор якості товару: в яких категоріях якість «побеждает» ціну
- особливості формування асортиментної матриці в онлайн ритейлі

Блок 5
- цінові стратегії роздрібних компаній
- цінова політика роздрібної компанії
- глобальний тренд «прозрачные ціни» vs зниження маржі рітейлерів
- чутливість до ціни покупців/ багатофакторна модель еластичності попиту
- «умное» / «дифференцированное» ціноутворення
Блок 6
- Front Basket і Back Basket асортименту, його трансформація в сучасних умовах
- класичні цінові кошика і сучасні підходи до них: ПЦ, KVI, Хіт продажів, Промо, Оперативне реагування, СТМ
- моніторинг цін конкурентів
- правила виділення KVI і розрахунку ціни на KVI позиції
- нове в кошику KVI онлайн і оффлайн рітейлі в епоху digital
Блок 7
- наповнення цінових кошиків ПЦ, Хіт продажу, Оперативне реагування та управління ними
особливості управління цінової кошиком Промо в сучасних російських реаліях
- ассортиментно-цінова матриця рітейлера: з`єднання асортиментної матриці, цінових сегментів і цінових кошиків
- ціноутворення на сезонні товари
- ціноутворення та управління маржею
Блок 8
- динамічне ціноутворення в онлайн та офлайн ритейлі
- 5 моделей динамічного ціноутворення за McKinsey
- Висновок. Висновки. План робіт для компанії.


Де та коли: