Категорійний менеджмент 4.0 Нові практики впровадження



Категорійний менеджмент 4.0 Нові практики впровадження.
Дата: 23-24 травня, онлайн-платформа Zoom

Автор і тренер: Валерій Якушко, Бізнес-консультант, ІТ-консультант, менеджер проектів в області побудови та автоматизації бізнес-процесів.
Досвід побудови процесів та інтеграція в єдину систему рішень автозамовлення, EDI, WMS, управління полицею (планограмм), розрахунок маркетингових бонусів, роздрібного ціноутворення, виробництва, оптових продажів, франчайзингу.
Професійний досвід: ТМ «Contex», ТМ «Tecsound», Гіпермаркет «ВЕНА», ТОВ «НОВУС Україна», ФФ «Дарница».

Мета тренінгу
- Отримати знання з кращим практикам категорійного менеджменту, вибрати і застосовувати потрібні.
- Поділити асортимент на категорії відповідно з потребами клієнта на підставі критеріїв прийняття рішення про покупку.
- Проаналізувати відповідність поточного асортименту до бажаної «ширине» і «глубине» асортименту, який повинен охоплювати максимальну аудиторію і кожної з груп аудиторії надавати достатній вибір для здійснення покупки.
- Побудувати стратегію зростання і план заходів щодо розвитку категорії, визначивши роль категорії, поточний стан, потенціал зростання і вибравши правильні інструменти впливу на категорію.

В результаті навчання ви:
- Побудуєте план переходу до нової моделі управління категоріями.
- Сформуєте план системної роботи з аналізу категорій, планування росту, застосування конкретних заходів, контролю цільових показників.
- Побудувати стратегію зростання і план заходів щодо розвитку категорії.
В результаті навчання ви отримаєте відповіді на питання:
- Як система категоризації товарів впливає на показники середнього чека, маржу, дохід, варіативність асортименту, потік покупців?
- Як побудувати матрицю прийняття рішень покупцем?
- Які використовувати принципи групування асортименту за категоріями, підкатегоріями, групами, підгрупами – побудова дерева рішень?
- Ролі категорій – чому прийде покупець, за чим він прийде і що купить імпульсно?
- Як зробити ідеальний асортимент?
- Які існують методи оцінки категорій та їх практичне застосування?
- Як домогтися мінімізації надлишкового запасу дефіцитного?
- Як визначити поточний стан позицій і побудувати і що робити далі?
- Як автоматизувати керування категоріями в управлінському обліку – практика на основі досвіду впровадження.

Інструменти збільшення продажів і побудова повного циклу КМ процесів, які будуть опрацьовуватися в практичної частини тренінгу:
- Побудови ДПР (дерева прийняття рішення клієнтом) з метою виявлення сегментів ринку не закритих поточних асортиментом
- Методи аналізу ефективності асортименту по ширині і глибині
- Оптимізація ціноутворення шляхом моніторингу KVI товарів, підходи до управління роздрібною ціною через встановлення націнки або точкове (індивідуальне) ціноутворення за SKU
- Оптимізація ціноутворення шляхом формування цінових кошиків за критеріями еластичності попиту, сегментування (кластеризації) магазинів, впізнаваності бренду та подальше управління націнкою за комплексом критеріїв
- Модель управління асортиментом по форматів магазинів з урахуванням місць викладки
- Процес формування плану розвитку категорії (стратегії і тактики категорії) з циклами моніторингу зміни продажів і перегляду інструментів впливу на продажу

Для більш глибокого розуміння та опрацювання питань на практичних заняттях, ви можете використовувати свої бази даних, реальні або які наблизять вас до реальних даних вашої компанії.
Для цього пропонується на тренінг взяти з собою комп`ютер з навчальними або за бажанням реальними базами асортименту, або попередньо вивантажити в ексель довідник асортименту з максимальною кількістю характеристик, роздрібними і закупівельними цінами.

Важливо!
Самі дані будуть використовуватися виключно вами на вашому комп`ютері, якщо ви вважаєте результати аналізу асортименту або інший аналіз частиною комерційної інформації, то ця інформація в жодному разі не буде предметом обговорення на тренінгу. Важливо щоб ви на реальних даних оцінили застосовність різних інструментів категорійного менеджменту до вашої компанії.

Якщо у вас немає доступу до такої інформації, це не критично, будуть розглянуті загальні принципи на прикладі віртуальних даних.

Вартість участі: 5 500 грн. У вартість входить: роздатковий матеріал, сертифікат учасника, обід, кава-брейки.


Де та коли: