Планування операцій продажу (Sales and Operations Planning). Інтегроване бізнес-планування



Планування операцій продажу (S&OP). Інтегроване бізнес-планування (IBP)
Дата: 1-2 травня, онлайн-платформа Zoom

Цільова аудиторія:
Вузько профільні групи експертів (операційного планування, планування закупівель, постачань і виробництва, експертів ланцюгів поставок продуктового та категорійного менеджменту аналітики і планування продажів, дистрибуції).
Директорів, Керівників.

Мета заходу:
Вивчити систему сучасного S&OP/IBP.
Визначити основні бізнес-проблеми, які S&OP/IBP здатний вирішити, встановити між ними пріоритети.
Зрозуміти і протестувати інструменти з арсеналу S&OP/IBP та операційного планування.
Навчити менеджмент способів вирішення протиріч, використовуючи надану методологію інтегрованого-бізнес планування/ S&OP.

Програма
- Модуль №1 процес планування продажів і операцій (sales and operationsplanning).

- Симптоми неінтегрованих бізнес-процесів (демонстрація впізнаваних процесів (демонстрація впізнаваних для команди прикладів з інших бізнесів) ”пізнати себе” .
Еволюція S&OP , стадії зрілості бізнес-процесів (з практичними прикладами компаній, що проходять ці етапи) ”побачити шлях” .
Особливості S&OP для різних індустрій B2C/B2B (стратегія прогнозування: горизонт, частота , глибина деталізації) ”прийняти, що працює для вас”.
5 Основних етапів S&OP процесу (легкий загальний огляд) «общая картина як».
Модуль №2 моделювання s&op для маркетинг-орієнтованих і сейлз-орієнтованих компаній (що на вході/виході ролі основні інструменти kpis).

- Джерело Зростання (Sales and Marketing Planning) - управління портфелем продуктів дистрибуція .
Планування попиту (Demand Planning) - необмежена ковзне прогнозування (Rolling Forecasting).
Основні етапи прогнозування і навігація в інструментарії.
Показники вимірювання та розпізнавання маніпулятивних технік планування продажів.
Модуль № 3 ключові принципи та практика впровадження S&OP .

- 7 ключових принципів успішного S&OP процесу.
Самооцінка і вибір глибини впровадження. У чому користь від впровадження та обмеження кожній стадії S&OP.
Основні бар`єри , ризики , виклики.
Приклади успішного впровадження і результати.
Модуль №4 подальша життя s&op і побудова системи постійного вдосконалення.

- Основні етапи впровадження Agile S&OP (Дизайн процесу, матриця ответсвенностей RACI, побудова інформаційного потоку, KPIs і система контролю PDCA).
Основні інструменти побудова системи постійного вдосконалення процесу S&OP в компанії (Чек-листи зрілості процесів і залученості команд, що застосовуються в даному випадку інструменти Agile Lean, Sig Sigma) .
Додаткова інформація
Ключові елементи
Тренінг - воркшоп за матеріалами міжнародних консалтингових шкіл з практичними завданнями для відпрацювання конкретних інструментів.

- Опрацювання на best practices і реальних бізнес-кейсах міжнародних корпорацій за останні 5 років.

- у робочих групах (Робочі сесії) за одним з обраних сценаріїв на підставі попереднього аналізу запитів учасників.

- Ви знайдете відповіді на наступні питання:
Як має бути збудований крос-функціональний процес прогнозування і планування продажів і операцій компанії

- Яка бізнес-інформація необхідна для побудови якісних працюючих прогнозів і чому статистичні методи є обов`язковою, але недостатньою умовою наближення до прогнозів реальним продажу в компанії
Які інструменти дозволять визуализиовать і управляти процесом планування

- Які функції , на якому етапі і якого рівня менеджмент повинен бути залучений в процес інтегрованого бізнес-планування

- Як управляти ризиками і можливостями у процесі планування і коли «что щось пішло не так»
Як йти від обвинувальної культури пошуку винних до дійсно узгодженій взаємодії функцій і шанобливо приймати обмеження різних департаментів

- Про сучасну роль фінансового департаменту , про управління портфелем продукції та змінами у продажу з тим, щоб виробничі функції могли виконувати свої зобов`язання під-час і найбільш ефективним чином

- А також про КПІ процесу планування і про те, як створювати культуру постійного навчання та покращення прогнозування та інтегрованого бізнес-планування

- Основні модулі тренінгу дають відповіді на питання , як потрібно вибудовувати інформаційний потік і взаємодія між основними відділами компанії ( відділу продажів, продуктового маркетингу, виробництва і ланцюгів постачань, а також фінансів), щоб компанія виробляла, поставляла, зберігала і продавала саме те, що замовляють клієнти.

- Програма пропонує інструментарій, який може бути адаптований як для бізнесів в сфері FMCG, продуктового сегменту і будь-якої виробничо-торгової компанії , так і в області B2B.

- Тренінг побудований на бізнес-кейси , використовують бізнес-симуляцію і рекомендовано керівникам функцій , департаментів продажу , ланцюгів поставок, виробничих функцій і функцій фінансів

Тренер: Маргарита Романова
C 2017р. по даний час – Регіональний керівник по дистрибуції та операцій компанії GlaxoSmithKline (Україна, Казахстан, Росія, Білорусія та ін Кавказького регіону та Центральної Азії). Постійний Спікер і Наставник для керівників на проектах серії «MY SUPPLY CHAIN».

Професійний досвід:
2014-2016: ABB Ltd (глобальний лідер у технологіях для енергетики та автоматизації), Директор ланцюга поставок для 4-х бізнесів. Стратегічне управління поставками, оптимізація логістичної мережі імпортно-експортних B2B і B2C-операцій.
2009-2014: Danone Baby Nutrition (дитяче харчування), Директор ланцюга поставок і якості. Впровадження S&OP і, пізніше, GPS процесу інтегрованого бізнес-планування. Побудова системи управління якістю та ризиками ланцюга поставок за нормами Євросоюзу.
2005-2009: Colgate Palmolive, Менеджер з планування попиту і поставок. Впровадження процесу планування попиту і, пізніше, впровадження S&OP процесу бізнес-планування. Кризове управління прогнозуванням і логістикою довгострокових поставок (Китай, Бразилія, Мексика) в умовах кризи 2008-2009рр.
2001-2005: Gillette (Procter and Gamble) Sales Analyst->Senior Sales Analyst-> S&OP Supervisor. Створення аналітичного відділу планування продажів і взаємодії операцій і продажів, формування системи прийняття рішень на підставі розробленої бази даних операційної аналітики.


Де та коли: