Керівники лінійного, середнього і топ рівня, зацікавлені у систематизації знань і розвиток навичок ефективного управління персоналом.
Планування, організація, мотивація і контроль – системна взаємозв`язок.
Планування діяльності персоналу. Принцип MBO (управління за цілями). Дерево цілей. Довгострокові, середньострокові і короткострокові цілі.
Декомпозиція цілі вищого рівня на рівень цілей і завдань структурного підрозділу.
Планування ресурсів для досягнення цілей діяльності – матеріальних, часових, людських, технологічних, сировинних, інформаційних.
Правила постановки цілей і завдань:
Стилі керівництва. Типи підлеглих. Ситуаційна модель Херсі-Бланшара. Алгоритм делегування завдань і діаграма делегування.
Постановка завдання делегування
Менторинг (наставництво)
Фідбек – зворотній зв`язок:
Розвиток команди за рахунок правильного цілепокладання, менторинга і об`єктивних фитбеков. Принципи ефективної взаємодії в командній роботі.
Нестандартні ситуації в управлінні персоналом. Правила і моделі управлінських діалогів в критичних ситуаціях з підлеглими – критика, саботаж, конфлікти.
Алгоритм ефективного функціонування мотиваційної програми «задача – виконання завдання – результат – контроль – заохочення/покарання».
Системна взаємозв`язок між довгостроковими цілями, KPI організації, структурного підрозділу та безпосереднього виконавця. Критерії оцінки та вимірювачі KPI.
Формування правильних орієнтирів матеріального та нематеріального стимулювання персоналу за підсумками виконання поставлених цілей і завдань.
Мотивація. Вектори мотивування, спрямовані на утримання та результативність:
Бар`єри в процесі прийняття управлінських рішень та шляхи їх подолання:
Процес прийняття рішень:
План дій –ToDoList - закріплення зон відповідальності в процесі реалізації рішення.
Конфронтація - емоційний і конструктивний конфлікти в процесі прийняття рішення.
Принципи створення консенсусу як середовища взаєморозуміння і згоди співпрацювати між собою в процесі реалізації рішення.
Дії керівника по формуванню атмосфери узгоджених дій. ЕQ в управлінні. Управління особистими емоціями та емоціями інших людей.
Практичні блоки спрямовані на постановку навичок цілепокладання, прийняття рішень, делегування, наставництва, індивідуального фідбек та командоутворення.