Розвиток управлінських компетенцій



Для кого призначена програма

Керівники лінійного, середнього і топ рівня, зацікавлені у систематизації знань і розвиток навичок ефективного управління персоналом.

Програма тренінгу ”Розвиток управлінських компетенцій”

 

Частина 1: ПЛАНУВАННЯ І УПРАВЛІННЯ ПО ЦІЛЯМ

Планування, організація, мотивація і контроль – системна взаємозв`язок.
Планування діяльності персоналу. Принцип MBO (управління за цілями). Дерево цілей. Довгострокові, середньострокові і короткострокові цілі.
Декомпозиція цілі вищого рівня на рівень цілей і завдань структурного підрозділу.

  • _
  • SMART-технологія в постановці завдань
  • _
  • ССП/BSC: фінанси, клієнти, процеси, персонал.

Планування ресурсів для досягнення цілей діяльності – матеріальних, часових, людських, технологічних, сировинних, інформаційних.

Правила постановки цілей і завдань:

  • _
  • розробка завдань.
  • _
  • озвучування командних цілей.
  • _
  • озвучування індивідуальних завдань підлеглому.
  • _
  • надання повноважень.
  • _
  • моделі управлінських діалогів у процесі командної взаємодії.
  • _
  • питання, спрямовані на перевірку розуміння завдання та готовності його виконати.
    _

Частина 2: ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДЛЕГЛИХ – ДЕЛЕГУВАННЯ, НАСТАВНИЦТВО ТА ЗВОРОТНІЙ ЗВ`ЯЗОК

Стилі керівництва. Типи підлеглих. Ситуаційна модель Херсі-Бланшара. Алгоритм делегування завдань і діаграма делегування.
Постановка завдання делегування
Менторинг (наставництво)
Фідбек – зворотній зв`язок:

  • _
  • позитивна і негативна зворотній зв`язок.
  • _
  • індивідуальна зворотний зв`язок, принцип сендвіча.
  • _
  • групова зворотній зв`язок робочі наради.порядок денний, протокол, культура проведення.
  • _
  • періодичність фідбек – в процесі виконання завдання, за результатами виконання завдання.

Розвиток команди за рахунок правильного цілепокладання, менторинга і об`єктивних фитбеков. Принципи ефективної взаємодії в командній роботі.
Нестандартні ситуації в управлінні персоналом. Правила і моделі управлінських діалогів в критичних ситуаціях з підлеглими – критика, саботаж, конфлікти.
 

Частина 3: КОНТРОЛЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ І МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ

Алгоритм ефективного функціонування мотиваційної програми «задача – виконання завдання – результат – контроль – заохочення/покарання».

Системна взаємозв`язок між довгостроковими цілями, KPI організації, структурного підрозділу та безпосереднього виконавця. Критерії оцінки та вимірювачі KPI.
Формування правильних орієнтирів матеріального та нематеріального стимулювання персоналу за підсумками виконання поставлених цілей і завдань.
Мотивація. Вектори мотивування, спрямовані на утримання та результативність:

  • _
  • матеріальне стимулювання
  • _
  • нематеріальне стимулювання.
    _

Частина 4: ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ

Бар`єри в процесі прийняття управлінських рішень та шляхи їх подолання:

  • _
  • Відсутність впевненості в інших
  • _
  • Відсутність впевненості в собі.

Процес прийняття рішень:

  • _
  • Ідентифікація проблеми – техніка 3D-аналізу, план-фактний аналіз виконання завдань
  • _
  • Пошук, вибір та перевірка альтернатив – аналіз ризиків
  • _
  • Прийняття рішення.

План дій –ToDoList - закріплення зон відповідальності в процесі реалізації рішення.
Конфронтація - емоційний і конструктивний конфлікти в процесі прийняття рішення.
Принципи створення консенсусу як середовища взаєморозуміння і згоди співпрацювати між собою в процесі реалізації рішення.
Дії керівника по формуванню атмосфери узгоджених дій. ЕQ в управлінні. Управління особистими емоціями та емоціями інших людей.

 

Практичні блоки спрямовані на постановку навичок цілепокладання, прийняття рішень, делегування, наставництва, індивідуального фідбек та командоутворення.


Де та коли: