ЗУСТРІЧ З КИНОКОМПОЗИТОРОМ ЄВГЕНОМ ГАЛЬПЕРІНИМ
MoreKino і Дім "Майстер Клас" представляють:
Концерт і розмову з французьким кинокомпозитором Євгеном Гальперіним
Прийшовши в кіно в нульові, у вищу лігу Гальперін прорвався лише десятиліття опісля. Спочатку були «Голодні ігри», до яких молодий композитор приклався і потім уже не знав ні відпочинку, ні терміну. «Малавіта» Люка Бессона, «Іржа і кістка» Жака Одіяра, «Минуле» двічі оскароносного Асхара Фархаді «Незлама» Сергія Мокрицького. Під музику Гальперіна, наприклад, перетворюється на кота великий Кевін
Спейсі в комедії «Дев'ять життів» Баррі Зоненфельда. Останні роки композитор живе між рідної Францією і Новим світом: у травні минулого року HBO випустило драму «Брехун великий і жахливий» Баррі
Левінсона з Робертом Де Ніро в головній ролі і музикою Гальперіна (вже другий фільм композитора з великим американським актором); в Каннах, в цей же час, сталася світова прем'єра «Нелюбові» Андрія Звягінцева, де під геніальну музику Гальперіна (удостоєну не тільки європейських нагород, але численних статей в передових киноизданиях) разводящаяся пара середніх років, шукає зниклу дитину.
В Америці ось-ось вийде новий фільм Баррі Левінсона з Аль Пачіно і музикою Гальперіна. У нинішній програмі Каннського кінофестивалю – одразу дві картини з музикою композитора
24 червня, в просторі Будинку Майстер Клас кінокритик Андрій Алферов буде говорити з Євгеном Гальперіним про роль музики в сучасному кіно, механізми глядацького захвату нею запускаються; Андрій Звягінцев у спеціально записане відео розповість про свою співпрацю з Гальперіним.
Але головне в цій зустрічі – Євген Гальперін зіграє під екран свою і чужу музику.
"Нелюбов", "Зоряні війни", "Серце Ангела", "Однажду в Америці", "Чоловік і жінка" зазвучать у цей вечір по-новому. Ви дізнаєтесь як і коли музика вперше потрапила в кіно; як створювалися культові саундтреки і чим відрізняється сучасна кіномузика від класичної.