Трускавецкий Фигляр (перенос: осень)



«ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ФІГЛЯР» – щорічний фестиваль-конкурс, у якому беруть участь аматорські циркові колективи, навчальні студії та окремі виконавці, які працюють у різних жанрах циркового мистецтва.

 Цьогоріч фестиваль проходитиме з 29 квітня по1 травня.

 Трускавчани матимуть змогу насолодитися цирковим мистецтвом переможців на гала-концерті фестивалю.

  1. Загальні положення
    • Фестиваль-конкурс естрадно-циркового мистецтва «Трускавецький-Фігляр» (далі фестиваль – конкурс) засновано Трускавецькою міською радою. За участі Департаменту з питань культури, національностей та релігій та Львівського державного обласного центру народної творчості і культурно-освітньої роботи.
    • Мета фестивалю – конкурсу: Виявлення творчо обдарованих, талановитих та яскравих молодих виконавців.
    • Завдання фестивалю – конкурсу:
  • Пошук та виявлення талановитих виконавців серед дітей та молоді.
  • Популяризація національного циркового мистецтва.
  • Надання підтримки молодим виконавцям у створенні нових циркових номерів і атракціонів.
  • Фестиваль-конкурс передбачає для конкурсанта-учасника та керівників циркових колективів кваліфіковану консультацію провідних митців (членів журі та незалежних експертів фестивалю-конкурсу) для подальшого творчого розвитку.
  1. Порядок проведення фестивалю – конкурсу
    • Фестиваль – конкурс проводиться в два тури:
  • перший «відбірковий» – з метою відбору аматорських колективів і окремих виконавців для участі їх у гала концерті фестивалю – конкурсу;
  • другий «заключний» – на головній сцені міста або в приміщенні палацу культури ім. Т. Шевченка.
    • Для підготовки і проведення фестивалю – конкурсу створюється оргкомітет та журі фестивалю – конкурсу. До складу яких входять провідні фахівці циркового мистецтва.
    • Склад оргкомітету і журі фестивалю – конкурсу затверджується засновником.
    • На першому етапі фестивалю – конкурсу визначаються переможці (лауреати і дипломанти).

Учасники фестивалю – конкурсу

  • У фестивалі – конкурсі беруть участь аматорські циркові колективи, навчальні студії та окремі виконавці.
  • Для участі в фестивалі – конкурсі допускаються аматорські виконавці, які працюють у різних жанрах циркового мистецтва.
  • Кожен колектив або виконавець подає анкету (додається) і технічний паспорт на обладнання у відповідності з правилами техніки безпеки та довідку про стан здоров’я, якщо виконання номера пов’язане з підвищеним ризиком.
  • Тривалість конкурсної програми:
  • колективні виступи до 15 хв.;
  • індивідуальні виступи до 7 хв.
  1. Фінансове забезпечення фестивалю – конкурсу
    • Витрати по організації конкурсу та формування призового фонду здійснюється за рахунок благодійних внесків, добровільних пожертвувань організацій та приватних осіб.
    • Витрати на відрядження несе відправляючи сторона.
  2. Технічні умови фестивалю – конкурсу
    • Музичний супровід – фонограма має бути записаний на флеш – носії з ідеальною якістю звуку.
    • Файли на CD – RWабо DVD не підходять для конкурсної та концертної програм.
    • Побажання:
  • по можливості, мати фонограми на резервному носієві;
  • фонограми повинні бути на окремому носієві (в окремій папці) із зазначенням номінації, вікової категорії, назви колективу або прізвища та імені виконавця.

4.4   Для виступу повітряних номерів обов’язкова страхівка.

  1. Критерії оцінювання
    • Загальними вимогами є:
  • складність циркового трюку;
  • техніка виконання;
  • акторська майстерність та харизма;
  • сценічний вигляд.

Премії та нагороди

  • Нагородження лауреатів та призерів фестивалю – конкурсу проводиться за рішенням журі у вікових категоріях:
  • до 11 років;
  • 11 – 15 років;
  • від 15 років і старші.
    • Для переможців фестивалю – конкурсу затверджується наступна кількість премій:
  • Гран – прі – 2 (соло, колектив) грошова премія соло – 3000 грн., колектив – 5000 грн.;
  • перша премія– 3 (за віковими категоріями);
  • друга премія – 3 (за віковими категоріями);
  • третя премія – 3 (за віковими категоріями).
    • Встановлюються також призи за рахунок спонсорів, фірм, громадських організацій, підприємств, установ і організацій.
    • Всі учасники заключного етапу вважаються дипломантами фестивалю – конкурсу та нагороджуються дипломами.
    • Журі за погодженням з оргкомітетом фестивалю – конкурсу має право присуджувати не всі премії.
  1. Фінансові вимоги
    • Оплата благодійного внеску з учасника за участь у конкурсі у розмірі:
  • 180 грн. – Cоло;
  • 250грн.– Дует;
  • 400 грн. – Тріо
  • 550 грн. – вiд 5 учасникiв i бiльше .

Где и когда: