Олександр Стеколенко про шлях режисера в роботі над кінопроектом



Запрошуємо на «розкаже про» - тематичні зустрічі-розмови з представниками креативного бізнесу. Наступна подія із серії відбудеться 23 травня о 19:00. Як завжди, спілкуватимемося за келихом вина, цього разу з Sasha Stekolenko: режисером кіно, реклами, кліпів та феншн-відео.

Протягом бесіди з Олександром ми поговоримо про те, який шлях проходить режисер у роботі над проектом, чим робота над рекламним роликом відрізняється від роботи над кіно чи музикальними відео. Також ми торкнемося нюансів взаємодії з артистами з одного боку та клієнтами рекламних відео - з іншого. Зустріч буде корисна не тільки молодим режисерам, а й усім, кого загалом цікавить робота з візуальними образами у кліпах та рекламі.

Олександр Стеколенко працював на національному телебаченні ("СТБ", "1+1”, головний режисер "Нового каналу”), з 1997 року знімає рекламні ролики та музичні кліпи. Як кліпмейкер працював з «Океан Ельзи», "Скрябін”, «Ляпіс Трубецькой», "BRUTTO", "Zdob si Zdub", SUN SAY та багатьма іншими. Наразі в активі режисера близько 500 рекламних фільмів, серед яких роботи для Samsung, Watsons, Danone, Procter&Gamble, MTC, Nokia. У 2010 разом з братом заснував студію “BURO” - творчу лабораторію, що займається виробництвом музичного і рекламного відео. Фешн-фільм "Shoulders of a men” для українського бренду Syndicate потрапив у шортліст Берлінського фестивалю (BFFF) і фестивалю AIFFF у Сіднеї, "Syndicate. Basicism" здобув перемогу на фестивалі SFFF у Сантьяго у номінації "найкраща режисура”. В 2015 році фільм "Samsung Evolution" увійшов у тижневий чарт ТОР5 Ad Forum, який визначає найцікавіші рекламні ролики світу.

Реєстрація: https://izone.ua/ru/event/597

IZONE, вул. Набережно-Лугова 8а
Вартість: 120 гривень (у вартість включено вино)

До зустрічі!


Де та коли: