Михайло Казінік (Бізнес як мистецтво)



Експерт Нобелівського концерту. Михайло Казінік. ”Бізнес як мистецтво”

Всесвітньо відомий викладач Драматичного інституту Стокгольма і Вищої школи бізнесу Скандинавії, експерт !НОБЕЛІВСЬКОГО! концерту Михайло Казінік ! вперше !в Україні, а саме в Києві, проведе унікальну конференцію під назвою ”Бізнес як мистецтво”.

Існують різні сфери життя, до яких ми можемо застосувати найбільше поняття, яке характеризує Людину.

МИСЛЕННЯ
Є філософське мислення - прагнення пояснити сенс людини у світі.
Історичне мислення. Зв`язок часів, пояснення причин, впливів, наслідків діяльності людини в часі.
Творче мислення. Розкриття краси і гармонії людського існування.

Але, мабуть, один з найбільш напружених і вимогливих видів мислення я назвав би БІЗНЕС-мислення.

Одні філософи поправляли інших, враховуючи нові знання і події. Історики переглядали свої погляди на минуле, отримавши незаперечні докази від даних археологічних розкопок до текстових джерел.
Творче мислення у всі часи перемагало простір і час.

І тільки бізнес і менеджмент не дозволяють помилок. Бо бізнес-мислення - це безперервний ланцюг логічних, соціальних, стратегічних зв`язків і понять. Це постійне напружене увагу до цілого і деталей. Це
жорстке полі битви, гра, де програв вибуває. Це командирська стратегія і тактика з відповідальністю за довірених тобі людей. Навантаження на мозок і нервову систему бізнесмена або менеджера надзвичайно
велика.

Але далеко не багато хто знають, що принципи побудови бізнесу схоже художньої творчості. У бізнес мисленні велика роль гармонії (як у великій музиці), поліфонії (багатоголоссі).

Саме тому ми розробили особливий тип зустрічей, мета яких:

1. За допомогою налаштування душі та тіла на сприйняття Великої музики синхронізувати обидві частки мозку - логічну та емоційну, домогтися їх гармонії.

2. У творах поезії та прози великих письменників і поетів укладені приховані знаки і символи, які не вичитуються в звичайному процесі їх прочитання,
справжні витвори багатошарові, а більшість сприймає їх лише на рівні першого шару. Розкриття цих символів призводить до якісної риторики, яка ще з античних часів поряд з музикою вважалася одним з вільних мистецтв. Оволодіння риторикою -
допомога в бізнес-мислення.

3. Розкриття краси музики, поезії, риторики веде до зняття напруги, яке породжує величезне навантаження, пов`язана з бізнес-діяльністю.

В результаті виявляється лікувальний (терапевтичний) ефект зустрічей.

Наша зустріч при всіх особливостях занурення в мистецтво музики, думки, парадоксу володіє і розслаблюючим ефектом, оскільки спілкування з
несподівано є насолодою. Людина отримує задоволення від дотику з гармонією і досконалістю.

ТЕЗИ ДЛЯ БІЗНЕС-КОНФЕРЕНЦІЇ.

1. ”Геній-парадоксів друг” (чи можна розвинути в собі парадоксальне мислення?) Головні принципи успіху в мистецтві.

2. Чому Ейнштейн висловив думку: Достоєвський дав мені більше, ніж Гаус.

3. Музичні таємниці для бізнес-мислення.

4. Був глухим Бетховен (криза як каталізатор розумового зльоту).

5. Можуть бізнесмени за 15-20 хвилин скласти чудову музику?

6. Бізнес-мислення як мистецтво.

7. Велика музика - живлення мозку.

8. Несподівана тренування...

9. Головне - здоров`я. (музичні вібрації - найкращі ліки).

”Я всім кажу, що коли ви будуєте бізнес, не забувайте про емоційну систему, так як безпосередньо від неї залежить ваше загальний стан. Тому кінцева мета кожного проекту, має бути - естетична. А не тільки ідея заробити великі гроші. Якщо бізнесмен ставить перед собою вищу мету, естетичну, тоді я запевняю, що в цьому разі він, без сумніву, отримає прибути. Тому що, тут працюють вищі сили законів рівноваги.” - розповів викладач Вищої Школи Бізнесу Скандинавії Михайло Казінік в інтерв`ю Андрію Федоріву!

Серед клієнтів Казініка такі фірми як:
Ericsson, Investor, Bonniers, Fortum, Skansen, Niras, Sida, SBAB, Implement, Posten, Atle, CFPU, SEB, LRF, DN, Arvid Nordqvist, Axelson Johnson Foundation, Stockholm, Dramatiska Institutet.

Зустріч пройде 30-го Жовтня в FEDORIV Hub. Тривалість конференції – 2,5 години.


Де та коли: