Email-маркетинг: з чого почати?



«Добрий день. Ви не могли більше не слати листів з цією спецпропозицією?
Ми не думали, що замовлень буде так багато...»
(із листування нашого експерта з клієнтами)

Email-маркетинг не працює. Чи все-таки працює?.. Залежить від того, що і як ви робите. Ганна Мельничук знає все про те, як вибудувати відносини з передплатниками, перетворити їх у фанатів вашого бізнесу і вибудувати черга з клієнтів.
У Терміналі 42 вона розповість, з чого почати роботу в email-маркетингу.

Чому компанії починають вести розсилку?

? Конкуренти-це вже роблять
? Це модно
? На конференції один хлопець розповідав, що зробив лист за 30 хвилин і заробив 200 000 доларів чистими...

Багаторічний досвід Анни підказує: такий підхід в корені невірний. Почавши з однією з цих причин вже після першого листа постануть питання: нормальна отримана реакція на листи, про що писати далі, чому так мало відкривають і чому так мало купують. Далі розсилка просто стає неефективною, відносини з клієнтами і передплатниками псуються і все. Email-маркетинг не працює.

Ганна Мельничук переконана: зробивши три обов'язкових кроки до запуску розсилки ваш email - маркетинг буде працювати. Про кожному кроці наша гостя розповість докладно, дасть схеми і таблиці, за якими можна спроектувати свою розсилку і почати відправляти листи. Ганна поділиться тим, як можна передбачати поведінку передплатників, вчасно реагувати і навіть бути на крок попереду, досягаючи фінансових цілей компанії.

Про спікера: Анна Мельничук — засновник і керівник Womelution. Email маркетинг і Mailchimp, займається побудовою і впровадженням email-маркетингу з 2009 року. Працює як з невеликими бізнесами, так і з компаніями світового рівня (Opera Mobile Store, Isaac Pintosevich Systems, Катрін Форс, Looksery). Засновник одного з перших каналів на Youtube про тонкощі роботи з Mailchimp (понад 127 000 переглядів її інструкцій). Викладач в Нетологии, веде вебінари по налаштуванню Mailchimp. Автор тренінгів «Ефективний email-маркетинг», «Сегментація в Mailchimp», «Основи копірайтингу». Постійний спікер профільних конференцій (всеукраїнська email-маркетингу, Product Camp, Odessa Camp, Lviv Start Up Club). Знає email-маркетинг з різних сторін і впевнена, що людські відносини з клієнтами працюють краще, ніж барвистий дизайн листів зі знижками.

Якщо ви давно хотіли почати робити розсилки клієнтам — лекція Анни Мельничук вбереже вас від безлічі помилок в самому початку шляху. Приходьте обов'язково!

Ранній квиток — 195 грн. У день заходу — 295 грн: https://terminal42.com.ua/event/email-marketing-s-chego-nachat/


Де та коли: