Чого хочуть клієнти: поведінка і шлях цільової аудиторії



А чи знаєте ви, чого дійсно хочуть ваші клієнти? Що відбувається, коли ви думаєте, що пропонуючи своїм клієнтам найкраще, вони продовжують купувати у ваших конкурентів? Чому так відбувається, що ми втрачаємо клієнтів і не отримуємо фінансової вигоди? А які існують способи з`ясувати, чого хочуть клієнти? Можна вивчити поведінку клієнтів і зрозуміти, що вони відчувають?

Спікер: Олександр Бакка — запрошений викладач BSK, бізнес-тренер, консультант, контент-лідер програми «Управление продажами». Експерт у побудові системи збуту, команди та просування продукту.

Під час зустрічі Knowledge Pub «Чего хочуть клієнти: поведінка і шлях цільової аудиторії» ми поговоримо:

- як зрозуміти, що відчувають ваші клієнти і які враження отримали
- як скласти Customer Journey Map – Карту Подорожі Клієнта
- як оволодіти дизайнерським підходом створення найкращого клієнтського досвіду


Де та коли: