Value proposition and Business model



Для кого цей тренінг?
ЦА:

  • ІТ спеціалісти - бізнес-аналітики, проектні менеджери, які працюють на стадіях прісейлу або з новими продуктами для клієнтів
  • Продакти-початківці, які працюють із запуском нових/розвитком існуючих продуктів у продуктових компаніях
  • 2+ роки роботи в ІТ.


Причини йти на тренінг?
За 1 день ти:

  • Дізнаєшся як зрозуміти яку цінність продукт надає своїм користувачам
  • Чому продукт не користується попитом на ринку?
  • Як побудувати бізнес-модель продукту і на що ця бізнес-модель впливає в контексті розробки фіч?
  • Як зрозуміти пріоритет роботи з фічами продукту?

 

Цей тренінг - квітесенція досвіду успіху і помилок тренера (яких ви можете уникнути) під час роботи над продуктом, прісейлами і проектами.


Цікаві факти про спікера:
Oksana Krykun, Product Manager at SoftServe, Co-Founder and Trainer at Speak2me

  • Має досвід роботи як у продуктовій, так і в аутсорсинговій компанії
  • Працювала у стартапі як маркетинг-директор (але насправді виконувала роботу продакта)
  • Сертифікована за Pragmatic Marketing (6 level)
  • Навчалась у літній школі Стенфордської школи бізнесу
  • Має свій продукт, який успішно розвиває у вільний від роботи час


Програма тренінгу:

  • Чому потрібно знати яку цінність ми даємо користувачу?
  • Розробка і побудова ціннісної канви: теорія + практика
  • Розробка і побудова бізнес-моделі: теорія і практика
  • Валідація ціннісної канфи і бізнес-моделі
  • Що робити з цим всім далі?

Де та коли: