Дмитро Чернишов. Як люди думають



Багато хто вважає, що творче мислення властиве тільки людям особливого складу. Насправді ж все не так. Можна навчитися бачити в звичайних речах незвичайне. Цьому сприяє вміння розпізнавати і позбавлятися від стандартних помилок мислення, а також знання технологій мислення, сприяє нестандартному погляду на речі.

Лекція популярного блогера Дмитра Чернишова (mi3ch) «Як люди думають» допоможе вам струсити власне мислення і вийти за межі стереотипів. Дмитро розповість про технології мислення і системні помилки, які закладаються в людину в дитинстві. Поговоримо про майбутнє освіти і про нові небезпеки і можливості, які несе прогрес людству.

Освойте алфавіт мислення, який спростить придумування нових ідей!

Час проведення: з 19: 30 до 21: 30.

Ви навчитеся:

  • виходити за рамки стереотипів і розпізнавати типові помилки мислення,
  • розвивати вміння думати і бачити в буденних речах незвичайні явища,
  • генерувати оригінальні ідеї,
  • застосовувати основні прийоми мислення,
  • розвивати творчі здібності,
  • тренувати мислення за допомогою головоломок і загадок.

Майстер-клас підійде:

  • топ-менеджери,
  • інженери,
  • менеджери по рекламі,
  • PR-менеджери,
  • дизайнери,
  • викладачі,
  • архітектори,
  • художники,
  • фотографи,
  • політики,
  • громадські діячі,
  • журналісти,
  • юристи.

Дмитро Чернишов - популярний блогер, відомий під ніком mi3ch. Входить в ТОП-10 найпопулярніших блогерів рунета. Займає 7 місце в рейтингу користувачів Живого Журналу (ЖЖ).

З 2003 року веде свій блог в ЖЖ, який щодня читає більше 60 000 чоловік. За цей час він встиг викласти майже 10 000 нотаток і опублікувати більше 20 000 фотографій.

Фотограф і дизайнер. На своїх фотографіях він робить незвичайні підписи, які допомагають розвивати мислення.

Бачив світ в його різних проявах, працюючи водієм, перекладачем, інженером, вантажником і сторожем.

15 років працював у рекламному агентстві — був верстальником, дизайнером, арт-директором, груп-хедом, креативним директором. Постійно генерував нові ідеї і придумував цікаві рекламні ходи.

Часто подорожує. Відвідав 40 країн: об'їхав майже всю Європу, був у Туреччині, Ізраїлі, Еміратах, Тунісі, США і навіть в таких екзотичних місцях, як В'єтнам і Камбоджа.

Автор таких книг: «Як люди думають» (про мислення як процес), «Як люди бачать» (про сприйняття візуального мистецтва), «На початку» (про альтернативний устрої суспільства), «Чим зайнятися ввечері з сім'єю на дачі без інтернету» (збірник загадок і головоломок). Книга «Як люди думають» стала бестселером, 5 разів була перевидана.


Де та коли: