Гонки на позашляховиках джип-спринт «Козак - Спринт»



Джип-спринт: Позашляховики знову виходять на старт!

Після тривалої перерви всіх любителів позашляхових гонок чекає 2-й етап з джип-спринт Ukrainian Raid Series. Ним стане «Козак-Спринт», який пройде на Аеродромі «Бородянка».

Дійсно, якщо 1-й етап Ukrainian Raid Series проходив по снігу, то другого українським фанатам ралі-рейдових дисциплін довелося чекати майже пів року. І ось цей момент настав!

Гонка, що отримала назву «Козак-Спринт» і пройде в неділю 14 жовтня в СМТ Бородянка, а точніше на відомому Аеродромі «Бородянка».
Традиційно для Ukrainian Raid Series на старт вийдуть екіпажі, які змагаються на позашляховиках, поділених залежно від ступеня їх доопрацювання на три класи: Standart, Tuning і Sport. Того разу до них «приєднаються» ще й UTV з ATV, проте з метою безпеки вони будуть їхати окремо від позашляховиків.

Учасників «Козак-Спринт» чекає траса з колом протяжністю 5,5 кілометра, який проходитиме з 9 разів в обох напрямках. Таким чином, загальна дистанція гонки складе без малого важкі 100 км.
При цьому всі 9 кіл будуть вважатися одним СУ, без будь-яких проміжних зупинок.

Старт гонки намічений на полудень. Учасники будуть йти на трасу з хвилинним інтервалом в так званому форматі "примикання". Після проходження «джипами» 9 кіл, трасу займуть їх більш легкі позашляхові побратими, яких чекає така ж дистанція. У другій половині дня стартує «обратка».

Фінішує гонка близько 19, а вінчати її буде урочиста церемонія нагородження. Вона призначена на 9 вечора і пройде в центрі Бородянки.
Так, на «Козак-Спринт» більше доведеться працювати пілотам, ніж штурманам. Ко-драйверам хіба що доведеться "попітніти" на парі перших кіл, так як ознайомлення з трасою суворо заборонено. Не важко здогадатися, що вже після одного-двох кіл на пухкій піщано-ґрунтовій "доріжці" утворюється чітка колія-напрямок…

Разом з тим, з урахуванням формату «примикання», коли на трасі одночасно опиняться позашляховики всіх трьох класів, нудьгувати пілотам не доведеться і зайва «пара очей» їм явно не завадить.
Головне, що при такому короткому колі і що ще важливіше-всіх машинах на трасі, - глядачі побачать "екшен", незрівнянно більший, ніж в класичних ралі-рейдових гонках!

По-перше, навколо траси буде чимало місць, з яких відкривається вид відразу на кілька поворотів. По-друге, якщо зазвичай в ралі-рейдових змаганнях чекати проїзду чергового позашляховика потрібно по кілька хвилин, то в даному випадку цей фактор просто виключений!

Більш того, зважаючи на "кільцевого" формату і відносно невеликого кола, глядачі на "Козак-Спринт" зможуть постійно спостерігати за не настільки часто зустрічаються в позашляхових змаганнях обгонами!
Для легкості сприйняття гонки слід зазначити, що найпотужніші позашляховики з категорії "Спорт" будуть нести номери починаючи з 200. На «одиницю» починаються номери двох серійних заліків.

При цьому не можна не сказати, що з урахуванням відносної легкості траси, Регламентом «Козак-спринт» передбачено одне досить жорстке обмеження.
Відхилення від дистанції більше ніж на 20 метрів може призвести до зняття екіпажу з гонки! Так що на перших колах робота штурмана буде все ж досить вагомою. "Зрізати" або "спрямувати кут" щоб виграти такі важливі секунди, що в подібних гонках не рідко трапляється, також не вийде - за проходженням дистанції будуть стежити невтомні судді…

Нагадаємо, що на всіх етапах серії Ukrainian Raid Series стартувати може абсолютно будь-який бажаючий, на звичайному серійному позашляховику, для яких і зарезервований залік «Стандарт»... Для участі в гонці фанатам швидкісного «офф-роадинга» крім позашляховика потрібні лише пара шоломів і бажання…

Тим більше, організатори Ukrainian Raid Series будуть раді глядачам! Крім власне гонки, їх чекають сюрпризи, адже вона буде приурочена до " Дня Українського козацтва»…

З повагою прес-служба Ukrainian Raid Series
Фото Євген Брежнєв


Де та коли: