«Навіть успішний бізнес вести непросто. Адже головним є не лише мати добре працюючу справу, а вміти її зберегти, незважаючи на конкурентів» - переконаний Yevhen Kochubei, який готовий поділитись власним крутим досвідом в customer experience з нашою ВА спільнотою на цьому мітапі.
❓ Що таке клієнтський досвід?
❓ Чому це важливо?
❓ Які є приклади успішних впроваджень клієнто-центричних змін?
❓ Як Бізнес Аналітику завдати добра кінцевому споживачу?
Якщо вас цікавлять відповіді хоч на одне з цих запитань - завітайте на наш #BA_Meetup.
Що ви отримаєте на виході:
✔ Дізнаєтесь як стати унікальним аналітиком із додатковою Underlying Competency;
✔ Освоїте нові інструменти аналізу;
✔ Відкриєте як можна по-новому виористовувати існуючі інструменти аналізу і для чого.