11-й Національний фестиваль соціальної реклами®
24 жовтня 2019 відбудуться заключні заходи Одинадцятого Національного фестивалю соціальної реклами®. Фестиваль проводиться з 2005 року і сьогодні є найбільшим заходом в Україні у сфері соціальних комунікацій.
Організаторами Фестивалю є Спілка рекламістів України та журнал «Маркетинг та реклама». Офіційним Партнером 11-го НФСР виступила компанія PepsiCo Україна і Medlist Marketing.
Метою проведення Фестивалю є привернення суспільної уваги до значущих соціальних проблем України, залучення широкого кола креаторів до створення соціальної реклами, підвищення якості соціальної реклами в державі.
У рамках 11-го НФСР традиційно пройде творчий конкурс соціальних комунікацій: реклами, PR, івент-маркетингу та ін. У рекламних номінаціях змагатимуться кращі фахівці у сфері друкованої, зовнішньої, аудіо-, відео - і інтернет-реклами.
Заключні заходи Фестивалю пройдуть у конференц-залі київського готелю «Салют», 12-й панорамний поверх. (До речі, найвища геолокації Києва!).
У рамках 11-го НФСР буде організована експозиція конкурсних робіт, традиційно відбудуться майстер-класи та семінари провідних рекламників і громадських діячів, круглий стіл з проблем комунікацій соціально-відповідального бізнесу, обговорення нових трендів в соціальних комунікаціях. Відбудеться також церемонія нагородження переможців Фестивалю. Професійне журі надасть майстер-клас з питань сучасних вимог до якості соціальної реклами.
Конкурсні роботи приймаються Оргкомітетом з 2 серпня 2019 по 18 жовтня 2019 року.