Public Talk o в продажах IT-аутсорсингу



Часто можна зустріти анонси зустрічей з програмістами, тестерами, дизайнерами, керівниками проектів. А ось sales-менеджери залишаються в тіні. Які ролі насправді вони виконують, з якими забобонами у своїй діяльності стикаються? Про це та інше ми поговоримо в форматі Public Talk в Терміналі 42.

В першій частині зустрічі ми з'ясуємо, чим саме займається sales-менеджер крім передачі проекту з рук клієнта в руки команди і навпаки:

- навіщо потрібен менеджер з продажу в аутсорсингу;
- зона відповідальності та посадові обов'язки;
- з ким взаємодіє sales і яке відношення має до команди розробників;
- основний акцент діяльності sales-менеджера.

Друга частина зустрічі буде присвячена переваг сonsultant-підходу до продажу в аутсорсингу:

- знайомство з клієнтом і занурення в його ідею;
- робота над лояльністю клієнта: як команда починає вселяти довіру клієнта, а вартість проекту стає аргументованою.

Учасники Public Talk:

Anastasiia Gorda, sales-менеджер в аутсорсингу Solar Digital, досвід роботи з міжнародними клієнтами більше трьох років.

Анастасія Волошина, sales-менеджер в аутсорсингу Solar Digital, досвід роботи з міжнародними клієнтами більше двох років.

Модератор: Павло Панфілов, sales - і PR-менеджер Solar Digital. Сумарний досвід роботи в продажах — п'ять років.

Про те, як sales-менеджери роблять щасливими клієнтів і свою команду, і отримують задоволення від своєї роботи, ми поговоримо на зустрічі. Приєднуйтесь!

Ранній квиток – 80 грн. У день заходу – 100 грн: terminal42.com.ua/event/public-talk-o-prodazhah-v-it-autsorsinge/


Де та коли: