Стратегический маркетинг: как создаются бренды



Інформація про спікера:

 

Тетяна Лукинюк є викладачем курсу зі Стратегічного маркетингу в Академії «Делойт». Пані Лукинюк більше 20 років працює у міжнародних компаніях, з них 11 років у маркетингу. Кар'єру маркетолога починала в рекламних агентствах, потім працювала в маркетингу в компаніях Gallaher Plc і Coca-Cola. У 2008 році стала директором з маркетингу компанії Oriflame в Україні, а потім відповідала за всі країни СНД і Балтії (крім Росії). З 2011 року працювала директором з маркетингу провідної пивоварної компанії «Сан ІнБев Україна» (пивний бренд №1 «Чернігівське», бренди «Рогань», Staropramen, Stella Artois, Bud та інші).

Потім Тетяна вирішила розширити свою професійну експертизу і змінити маркетинг на продажі, перейшовши в компанію Mars Україна на посаду національного менеджера з продажів (категорія шоколаду). У своїй ролі Тетяна відповідала за продажі, побудову дистрибуції та якість представленості всесвітньовідомих брендів Snickers, M&M'S, Twix, Bounty, Bounty Milky Way і Mars.

У 2015 році Тетяна зробила новий крок у кар'єрі, ставши генеральним директором в компанії Red Bull. Тетяна відповідає за бізнес австрійської компанії в Україні.

З 2010 року Тетяна є викладачем у Chartered Institute of Marketing (Великобританія).

Інформація про івент:

Мета курсу: розуміння та застосування стратегічного підходу до управління бізнесом з фокусом на споживача та досягнення конкурентних переваг.
 

Зміст курсу

 

1. Введення в маркетинг:
концепції «маркетингу», «потреб» та «бажань»;

стратегічне маркетингове планування.

 

2. Маркетинговий аналіз:
аналіз макросередовища;
аналіз мікросередовища;
внутрішній аналіз: портфельні матриці;
SWOT;

маркетингові дослідження.

 

3. Маркетингові стратегії:
місія, візія та цілі компанії;
стратегії росту;
стратегії «сегментації-таргетингу-позиціонування»;

позиціонування брендів.

 

4. Реалізація маркетингового планування:
маркетинговий мікс, комунікаційний мікс та медіа канали;
основні показники маркетингової діяльності, критичні фактори успіху.

Результати навчання
По закінченню курсу слухачі мають отримати розуміння принципів:
проводити аналіз середовища та бізнесу з маркетингової точки зору;
встановлювати маркетингові цілі та розробляти стратегії;
застосовувати підхід «сегментація-таргетинг-позиціонування» для стратегічного планування;
розробляти послідовний маркетинговий мікс, а також набути практичних навичок та розуміння, як реалізується та контролюється маркетинговий план.

Таймінг івенту: 10.00-17.30
 

Навіщо відвідувати цей івент:

 

Розібратися, що таке маркетинг, як він може допомогти моєму бізнесу, як стати по-справжньому великим брендом.

вул. Жилянська, 48, 50а Deloitte Ukraine


Где и когда: